Per pastaruosius kelerius metus vis daugiau žmonių pradėjo kreiptis į tokią patogią ir į klientą orientuotą paslaugą kaip skubių siuntų siuntimas ar dar vadinamas greitasis paštas.
Greitas ir kokybiškas svarbios verslo korespondencijos ir siuntų pristatymas dabar tapo ypač aktaulus. Taip yra dėl to, kad dauguma įmonių aktyviai plečia savo veiklos geografiją, o stambus verslas vis labiau orientuojamasi į tarptautinį bendradarbiavimą. Verslo dokumentams perduoti labai svarbu pasirinkti pakankamai patikimą ir greitą paslaugą.

Naudodamasis greitojo pašto paslaugomis prekėms siųsti, klientas gali būti tikras, kad skubios siuntos adresatui bus pristatyta saugiai. Tai taip pat labai svarbu, kai pateikiami neskelbtini dokumentai, turintys aukštą konfidencialumo lygį. Be to, siuntinys dažniausiai gali būti apdraustas tam tikra suma, kad būtų atlyginta žala nuostolių atveju.
Pagrindinis privalumas yra laiko ir pristatymo išlaidų taupymas. Jums nereikia gaišti laiko pašto formų registravimui, adresų sąrašo formavimui, dokumentų ar siuntos pakavimui ir stovėjimui ilgose eilėse pašto skyriuose.

Greitasis paštas paprastai siūlo pasirinkti įvairias pristatymo galimybes. Jei pageidaujate, kurjeris gali jį atvežti, taip pat galite atsiimti siuntą tiesiai iš pašto. Šiuolaikinės kompiuterinės technologijos taip pat leidžia internetu gauti visą reikalingą informaciją apie pristatymo laiką, sąlygas ir tarifus. Pateikę užsakymą, labai patogu sekti pristatymo procesą tiesiai svetainėje: jums tiesiog reikia įvesti kvito numerį, kad pamatytumėte, kuriame kelionės etape yra jūsų siunta.

Kurjerių tarnyba yra vienintelė pristatymo rūšis, kai prekės pristatomos nuo durų iki durų. Padidėjęs komfortas slypi tame, kad tiek siuntėjui, tiek gavėjui nereikia palikti savo buto ar biuro – tiek užsakant, tiek priimant prekes ar dokumentus.

Greitojo pristatymo įmonės, stengiasi garantuoti savo klientams kokybiškas paslaugas, padėdamos jiems išspręsti daugybę problemų ir sutaupyti laiko.