Sandėliavimas yra viena iš daugiausiai įtakos konkurencinėje kovoje tarp verslų turinčių sričių. Be sandėlio valdymo ir jo procesų neapsieina nei viena gamybinė, mažmenine ar didmenine prekyba užsiimanti įmonė. Tiesa, ši įtaka skiriasi priklausomai nuo įmonės dydžio bei veiklos pobūdžio. Tačiau nepaisant to, tinkamas šių procesų valdymas yra tiesiogiai susijęs su įmonės veiklos rezultatais ir bet kuriuo atveju sukuria konkurencinį jos pranašumą.

Pasak sandėlio valdymo sistemas įmonėms siūlančios terraerp.lt, nereikėtų nuvertinti nei vienos įmonės. Kiekviena iš jų savo konkurenciniame lygmenyje nuolat turi lygiaverčių oponentų, prieš kuriuos svarbus net ir menkiausias laimėjimas. Todėl sandėlių valdymo sistemos gali būti pritaikomos bet kokio dydžio įmonei, siekiant maksimaliai padidinti sandėlio darbo našumą ir optimizuoti veiklos sąnaudas.

Trumpai tariant, ši sistema buvo sukurta siekiant maksimaliai minimizuoti įšaldytas apyvartines lėšas, pagreitinti sandėlio procesus bei palengvinti atsargų valdymą. Tačiau jos funkcionalumas pasižymi kur kas platesnėmis galimybėmis, nuo sandėlio tipo nustatymo, atsargų valdymo iki gatavos produkcijos pajamavimo.

Kiekvienai įmonei yra aktualu savo procesus sudėlioti taip, kad prekes ar produkciją pateikti su mažiausiomis sąnaudomis. Žinant tai, kiek procesų ir žmogiškųjų resursų tuose procesuose dalyvauja, tai pasiekti dažnai yra labai sudėtinga. Čia kalba eina apie žaliavų, įvairių medžiagų tiekimą bei kontrolę, krovinių priėmimą, išorinį ir vidinį transportavimą. Tačiau be šių vidinių sandėlio procesų reikia neužmiršti ir klientų užsakymų įgyvendinimo bei transportavimo.
Reikia paminėti, kad tam tikri sandėlio procesų modeliai skiriasi priklausomai nuo įmonės veiklos tipo.

Gamybinėms įmonėms taikomi modeliai gali skirtis nuo logistikos ar prekyba užsiimančių įmonių sandėliavimo procesų. Todėl sandėlio valdymo sistema kiekvienu atveju yra pritaikoma prie individualių įmonės poreikių, apjungiant jai aktualius veiklos procesus.